رهبر اکثریت سنای آمریکا: شواهدى از خرابکارى در سقوط بالگرد رئیس‌جمهور ایران نیست ترور سردار رادان تکذیب شد فرمانده سپاه عاشورا: سرنوشت بالگرد و مسافران آن را نمی‌توان تایید کرد اولین فیلم از نمای دوربین‌های هوایی از لاشه بالگرد رئیس جمهور کولیوند: آثاری از زنده بودن سرنشینان بالگرد مشاهده نشده است + فیلم محل بالگرد رئیس جمهور پیدا شد + عکس و فیلم چین: آماده ارائه هرگونه کمک به ایران هستیم منطقه طویل که پهپاد ترکیه شناسایی کرده کجاست؟ + جزئیات حمله پهپادی مقاومت عراق به اهداف حیاتی در بندر ایلات (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | جهان نگرانِ ایران واکنش رئیس مجلس ترکیه به سانحه بالگرد حامل رئیس جمهور تیم‌های اعزامی باید تا الان به مختصات اعلامی پهپاد ترکیه‌ای رسیده باشند اطلاعیه شماره ۵ ستاد ملی مدیریت شرایط اضطراری هلال‌احمر مختصات محل دقیق سانحه بالگرد حامل رئیس جمهور مشخص شد + فیلم و عکس درباره هلی‌کوپتر Bo۱۰۵ که پوتین برای کمک به عملیات تجسس به ایران فرستاد + جزئیات و عکس ۴۷ امدادگر و تجهیزات ویژه روسیه در راه تبریز + فیلم هلال احمر عراق: ۱۰ تیم‌ امداد و جستجو را برای کمک به ایران آماده کردیم کنعانی: کارگزاران دستگاه دیپلماسی برای سلامتی رئیس جمهور و همراهان ایشان دعا می‌کنند همراهان رئیس جمهور در هلی‌کوپتر چه کسانی بودند؟ + اسامی جزئیات جلسه پوتین با سفیر ایران درباره حادثه بالگرد رئیس‌جمهور | سلام من را به رهبر معظم انقلاب برسانید + فیلم
سرخط خبرها

رئیسی: مصمم به حل مشکل مسکن مردم هستیم| رفع مشکلات ازدواج جوانان و اشتغال جزو برنامه‌های مهم دولت است

  • کد خبر: ۱۴۵۰۵۷
  • ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۷
رئیسی: مصمم به حل مشکل مسکن مردم هستیم| رفع مشکلات ازدواج جوانان و اشتغال جزو برنامه‌های مهم دولت است
با حضور و دستور رئیس جمهور عملیات اجرایی احداث ۲۳ هزار ۶۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن به طور همزمان در ۴ شهر استان یزد آغاز شد.

به گزارش شهرآرانیوز، آیت‌الله سید‌ابراهیم رئیسی در ادامه برنامه‌های سفر استانی دولت مردمی به استان یزد، عصر امروز پنج‌شنبه در منطقه اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان مهریز حضور یافت و از واحد‌های مسکونی ساخته شده بازدید کرد.

رئیس‌جمهور همچنین ضمن گفتگوی بی‌واسطه با برخی ساکنان این واحد‌های مسکونی میزان رضایت آن‌ها از خانه‌های ساخته شده و نیز شرایط پرداخت اقساط آن را جویا شد.

در ادامه با حضور و دستور آیت‌الله رئیسی و با نام حضرت زهرا (س) عملیات اجرایی ۲۳ هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در ۴ شهر تفت، ابرکوه، اردکان و کاریزبوم آغاز شد.

با دستور رئیس جمهور همچنین عملیات واگذاری ۳۳۰ واحد مسکن ویلایی یک طبقه حیاط‌دار در شهر‌های مهریز و یزد آغاز شد.

آیت‌الله رئیسی در ادامه در جمع اهالی این منطقه حضور یافت و در سخنان کوتاهی ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، عشق به اهل بیت (ع)، دین‌مداری و ولایتمداری را از ویژگی‌های برجسته مردم استان یزد بویژه شهرستان مهریز عنوان کرد و گفت: از حضور در جمع عاشقان اهل بیت (ع) و محبان حضرت زهرا (س) بسیار خرسندم و همچنین بسیار خوشحالم که با اقدامات صورت گرفته و مشارکت شما مردم مشکل مسکن بخش قابل توجهی از اهالی این منطقه در حال مرتفع شدن است.

رئیس جمهور واحد‌های مسکونی تک واحدی و حیاط‌دار این شهر را متناسب با فرهنگ مردم این منطقه عنوان کرد و گفت: تجربه‌ای که در شهرستان مهریز با موفقیت انجام شده باید در دیگر نقاط استان بلکه نقاط مختلف کشور تکرار شود.

آیت‌الله رئیسی ضمن ابراز خرسندی از آغاز عملیات اجرایی ساخت ۲۳ هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی در یزد، گفت: ما در دولت مصمم هستیم دغدغه‌ها و مشکلات اولویت‌دار مردم از جمله مشکل مسکن را حل کنیم و امیدواریم با روحیه انقلابی و جهادی وزرا، استانداران و مسئولین شهرستان‌ها، کاهش مستمر مشکلات شما مردم را شاهد باشیم.

رئیس‌جمهور در ادامه رفع مشکلات در زمینه ازدواج جوانان، اشتغال و مسکن را از جمله موضوعات بسیار مهم مورد تأکید دولت دانست و اظهار داشت: هر چه در حل این مسایل اهتمام بیشتری داشته باشیم به همان میزان شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهیم بود.

آیت‌الله رئیسی با بیان اینکه حفظ اصالت و تربیت دینی از مسایل بسیار مهم در حفظ کانون و بنیان خانواده است، گفت: بحمدالله مردم عزیز و انقلابی یزد که به استان قنات و قنوت و دارالعباده مشهور است به مسأله محوری خانواده توجه ویژه‌ای دارند و نباید بگذارند این مسأله مهم مورد تهدید واقع شود.

رئیس‌جمهور اظهار داشت: امروز یکی از بحران‌های جدی در جوامع بشری فروپاشی بنیان خانواده‌هاست، اما به برکت اهل بیت (ع) در کشور ما کانون گرم و صمیمی خانواده همچنان اصل و محور است.

آیت‌الله رئیسی همچنین در پایان با اشاره به مزیت‌های بزرگ موجود در استان یزد از جمله در حوزه صنعت، کشاورزی و گردشگری بر لزوم توجه ویژه به این ظرفیت‌ها برای رفع مشکل اشتغال مشکل جوانان این استان تأکید کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->